Returvillkor och din ångerrätt

Du har som kund hos oss 14 dagars ångerrätt* Meddelande om retur lämnas inom 14 dagar från att du mottagit din leverans. Det gör du genom att logga in på ditt konto, eller skapa ett konto genom att använda samma e-post som du använt på din beställning. Du har rätt att öppna förpackningen för att undersöka varan men observera att gardinerna måste komma tillbaka i originalskick, dvs. att de inte får vara tillklippta, strykta eller sömnadspåbörjade. Varan måste ha kvar sina ev. tags samt ligga snyggt nedvikta i sin oskadade originalförpackning. Inga djurhår får finnas på varan och den får inte lukta rök. Vi vill att varan är så lik som möjligt när vi får tillbaka den som när vi skickade den.

Retur

Önskar du returnera en produkt gör du genom att logga in på ditt konto, eller skapa ett konto genom att använda samma e-post som du använt på din beställning. Du får då betala in 59kr per kolli i returfrakt till oss på vårt bankgiro eller Swish så skickar vi en returfraktsedel till dig. Den klistrar du bara på den emballerade varan och lämnar sedan in till ditt närmaste ServicePoint ombud - förslagsvis där du hämtade ut ditt paket. Vi korrigerar din faktura/återbetalar pengarna när varan anlänt till oss och vi har fått granska den. 

Återbetalning

Efter att vi mottagit och kontrollerat varan så återbetalas köpesumman till dig genom Klarna (frakt och avgifter återbetalas ej). Återbetalningen sker i regel inom 10 dagar (enl. lag gäller max 30 dagar). Returer som skickas till oss mot efterkrav/postförskott löses ej ut.

*Ej ångerrätt/returrätt på klippta tyger på metervara , kappor på metervara samt specialbeställda varor (varor som ej finns i vårt ordinarie sortiment utan tas hem speciellt till dig)

Vid ett byte så debiterar vi ytterligare 59kr i frakt för den nya varan.

Registrera nytt konto

Har du redan ett konto?
Logga in istället eller Återställ lösenord